Viktig informasjon om driften av Sørli Barnehage

Her kan du sette deg inn i ditt barns hverdag i barnehagen og hvordan vi driver Sørli Barnehage

Pedagogisk årsplan

Ifølge lov om barnehager skal alle barnehager utarbeide en årsplan. Årsplanen skal inneholde informasjon om hvordan barnehagen skal arbeide med omsorg, danning, lek og læring. Dette for å fremme barnas allsidige utvikling og for å ivareta samarbeid med barnas
hjem.

Les vår pedagogiske årsplan her

Progresjonsplan

Progresjonsplanene beskriver hvordan barnehagen jobber med de syv fagområdene i rammeplanen. Barnehagen ser fagområdene i sammenheng og legger til rette for arbeidsmåter som bidrar til å skape engasjement, interesse og motivasjon og gir muligheter for å få tilført nye erfaringer og opplevelser hjem.

Les vår progresjonsplan her

Vedtekter

Her kan du lese våre vedtekter

Våre vedtekter

Ofte stilte spørsmål

Hva tar dere i kostpenger og hva inkluderer det?
Vi tar kr 380,- i kostpenger i måneden. Dette inkluderer lunsj hver dag. Vi har smørelunsj 4 dager i uken, 1 dag i uken får vi varmmat levert fra barnehagematen.no

Er dere sukkerfri barnehage?
Vi er ikke en sukkerfri barnehage men vi ønsker å ha fokus på sunn mat. Lunsj er brødmat med mye varierte pålegg. Varmmat får vi levert fra barnehagematen.no – de lager all mat fra bunn av.

Serverer dere varmmat?
Vi har varmmat en dag i uka.

Halal
Vi har alltid halal mat eller et kjøttfritt alternativ når vi serverer mat. Vi er godt opplært til å håndtere tilberedning av halal mat.

Hvordan feirer dere bursdag?
Vi har barnet i fokus når det fyller år.
Alle får være med å bestemme hva de vil ha på kronen sin, de får ballonger på plassen og barnet er i fokus den dagen.

Barnehagens åpningstider og når holder barnehagen stengt?
Barnehagen er åpen fra kl 0700 – 1700, med unntak av 3 uker i juli hvor åpningstiden er kl 0800 – 1600.

Vi har fem planleggingsdager i året, da er barnehagen stengt.

Informasjon fra Barnehagefakta.no

Vi har en foredretilfredshet på 4.7 av 5.0. Les mer på barnehagefakta.no

Ønsker du barnehageplass?

Sørli barnehage er med på samordnet opptak med Lørenskog kommune, bruk denne linken for å søke om plass i barnehagen vår.

Sørli barnehage har egne opptakskriterier, de finner du i våre vedtekter.

User friendly

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut aliquam, purus sit amet luctus venenatis.

Services Section

In this section we have the opportunity to list our services.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Takk for meldingen. Vi skal svare deg så fort vi kan
Oi! Noe gikk galt. Send oss gjerne en melding på post@sorlibarnehage.no